Thursday 3 September 2009

afTer thE eXAm..!!


what a relief..!!!! da abes 1 paper....2 paper to go next week..!!! CHAIYOOK

TEHA!! hehehe... wpon soalan Dr.Indriani tahap cipan dewa mati idoop balik

dier nyer susah, tp still bersyukur sbb soalan Dr.Mirza masih ok ^^

................


muka bajet ngantok

semalam aku xtdo sangat semata-mata nak cover bahan kuliah Dr.Mirza ~~',

punya la bertimbun-timbun...huhuhu sib baek Bob kasi soalan exam lepas, so

aku guna kan la ngan semaksimal yg mungkin...thanks to Bob...^^






................


bia la aku nak tido^^

so ble da abes exam arini aku cadang nak tito samai cramp otak, ley x???

muahaha, xkire nak bwat gak!!! pastu malam ni nak 'try' study anat 8, mngu

dpn ader exam... and by the way esok aku ader kelas pada jam 7.30 pagi..!!!

tidak..!!! ~~' nantok la mama....nak tito pagi tue...huhu...esok kelas biochem

8...
GAMBATTEH....aku harap esok Dr.Susanti akan memecahkan kode kode

rahasia dia...and plz la jgn tito TEHA...!!!



lebih kurang macam ni la kode rahasia Dr.Susanti



ini adalah janji aku esOK..!!^^

signature by,









No comments: