Sunday 6 September 2009

eXam ANatomy... keLAS BIOcHEM... Penat... TiDUr...

HARI INI...!!

seperti yg dijanjikan, arini adalah 2nd paper aku... huhuhu...
paper anatomy yg asyik itu telah buat aku x tido semalaman,,,
punya lah aku menghafal sampai bebelit-belit lidah,
mengingati semula apa yang dah sengaja aku lupakan aritu (PADAN MUKAku)
and,
selepas buat penelitian, rupanyer banyak yg aku xtaw... hahaha...
tapi peh aku study






blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com



dengan jayanya aku taw balik

HOORAY ^^


blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com


tetapi, dlm dewan exam aku mengalami kelainan yg aku sndiri pon
xtaw nk diagnosa aper...hahaha...

my hand is shaking
my heart beating 2/second
my brain automatically jam...!


huhuhu.... sindrom sindrom ini buat ak rasa cam nak


blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com


walau apa pun, aku tetap menabahkan hati ntuk jawab exam arini...
hahaha...


pas exam ader class BIOCHEM....

punya la lama aku tnggu Dr.Jimmy datang, last2 dtg gak...
'MACET' katanya
ok xpe, sbb anda DOSEN maka saya pon menurut aja..!

Maka dy pon ngaja la kami dengan penuh semangat ke'TUA'annya...
aku pon mula la start tersengguk-sengguk cam 'POK KO'
huhuhu

and aku taw, pada 'SAAT' itu dan "ketika' itu
sume orang pon mengalami sindrom 'POK KO'



(lebih kurang macam ni la suasana tadi)^^

hahahaha
cian Dr.JImmy, tetapi dia tetap menruskan usaha murni ntuk
mengajar kami...

kasi APPLAUSE to him





saya sangat penat sebab x tito semalam dan malam semalam....

hahaha.. ckup 3 JUmaaT, I will GONE...


blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com


huhuhu kalo da tbe mse. siapa la yg bole tahan...

eh... aku nak cakap yg aku penat...

penat...penat...penat...

disebabkan penat ni wt aku cm nk makan orang jer...
kalo bole setiap bnd, orang, benda yg bergerak2 aku nk makan..
bukan sbb aku lapar..

BUKAN....!!!

SALAH...!!!!

FALASI...!!!!

tapi sebab MOOD ak x OK arini...

nasib baek puasa, kalo x...

kalo x....

kalo x....


kalau x cukup manis tmbh gula

hehehe..,


tengok aku da merapu...

ish...ish...ish...

gi tito la teha..!! ^^

ok... DAA~


blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com


yg mengarut,



blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: