Monday 22 February 2010

HARI TAK BETUL

Okay, I am really tired…

kalo boleh exaggerate aku akan cakap

“I’m really tired like hell!!!”

3 hari amek masa untuk setel hal2

kemas barang  n pindah ni

1st day after integrasi g pet shop beli

pasir kucing, balik kemas2

masuk baju dalam beg, buku dalam kotak

2nd day, angkut sume barang masuk umah baru

(kesian pak2 yang tolong angkut tu, barang banyak!!)

3rd day, masukkan katil,almari,meja

dalam bilik, and bilik ak plg susah!

katil ak nyer kaki kne potong, so jadilah

katil tanpa kaki,

masa malam before tu, pak2 ada angkut cat-cat

oleh kerana cage bom-bom sangat besar

mereka pon angkut trough roof semalam

panjat can monyet, xgayat k??

hehe, nway cage bom-bom selamat samapai

pagi tadi, bangun jam 4

cat-cat ngade2 nak keluar, lepaskan kejap,

bersihkan cages cat-cat

bagi makan

tengok2 makanan dah nk abes

bom-bom plak ikut je aku

try la duk diam2, hu3, bukan xnak layan

tapi cam pagi td cam kelam kabut sket

and I think Julie pregnant anak Bom-Bom

mesti kiut^^

tom-tom n harlequin xboleh duk diam

asek main j kalo lepaskan

bile tym aku sapu-sapu, kejar2 penyapu plak

and dorang sangat KOTOR!!

ye la, sape nak mandikan

nnt la aku mandikan weekend ni

Julie dah tergaru2, bom2 mmg kotor betul

harleqin mmg nmpk kotor kt kaki dia,

tom2 xnmpk kotor.

bom-bom macam dahgatal balik je.

kne cari sang betina untuk dia

anyway, disebabkan dorg, akupon xjadi penat.

memikirkan dorg yang kiut n manja

buat aku bahagia

thanks tu kak uttaq sbb kasi aku jaga dorg

mysignature

No comments: