Thursday 18 February 2010

THANKS NIK

thanks to her, now I’m relief and gain my energy back

thanks to you, I love so much!!!

I will do as you say and try to search my mistake.

I told her that my study is not good as before

then blah2 with her about my problem n etc

so she give me this :

aku kdg2 jadi cam ko gak sbb tu, ble ak lagha ngan bende2 hiburan ni
aku tahu
aku susah nk belajar sbb aku tahu ilmu tu hak Dia
nape Dia nk bg aku ilmuNya sdgkan ak byk langgar 
suruhanNya sbb hal2 lagha buat hati aku rse bersalah
dosa itu sifatnyabila dah hinggap kat hati dia akn buat manusia tu rse bersalah sampai la satu ketika
bila manusia tu sendiri rasa seronok dgn dosa dia
kesensitifan hati terhadap dosa dah hilang
and makin susah nk patah balik sbb byk rse bersalah
aku ckp ni, byk nk tuju kat diri aku yg lalai sbenarnya
sbb ilmu tu dtg dlm bentuk cahayaandai hati penuh dgn titik hitam camne cahaya nk tembus masuk

she ask me about my opinion

of course la I agree with you

then we go blah2 again

and this is what she told me about Izzat Azmi tu

em
xde ape la teha
first
ko clash ngn dia keputusan yg btul
cuma mse ko clash ngn dia
ko x directly berkasar ngn dia kan
cam smooth break up je kan?
xde ape la teha
dia yg x leh get over lg
  em
xpe
time heals everything
ye la
kalau hal tu
ko nk lupakan
ia akn menybabkan ko makin ingat ada la
tp
kalau kita redha dgn apa yg dah jd
kita amik tu sbg pengajaran dlm hidup
insyaAllah
baru leh move on
so
ko jgn la susah hati
pasl studi ko
cuba muhasabah balik
apa yg x kne
apa yg jadi hijab utk ko kuasai ilmu
ada sbbnya
2 la... msti ad sumting wrong...
teha
manusia ni
di cipta dari dua unsur
tanah iaitu jasad
dan unsur langit iaitu ruh
jasad kita leh kita bg mkan dgn makann dunia
tp, unsur ruh kita pun akn lapar jugak
so,makann hati ni
either benda2 lagha or
peringatan2 dari langit gak

I ask her cuz she know me better than others

mysignature

No comments: