Thursday 18 February 2010

THERAPY

aku sangat marah hari ni

sangat marah

aku tahan kemarahan ni

tahan sampai sakit dada

sebab aku tak mampu nak cakap

nak luahkan kemarahan ni dengan

kata-kata kasar

mencarut bukan aku

showing my “middle finger” bukan aku

marah orang bukan aku

menangis bukan aku

merajuk bukan aku

marah orang balik, bukan aku

so sape aku??

images

bila marah aku rasa cam

nak sparring jer….!!!!

trainning sampai letih

sampai lebam

sampai separuh nyawa

sampai injured

“I miss my training!!!'”

sebab bila marah at least aku

boleh sepak orang dengan betul

ada sand bag yang boleh aku kerjakan

ada target

ada pomse

aku siyes sangat perlukan

TAE KWON DO ni!!!

my therapy whenever I stress

this is suck here

and I miss my team

halim, acap, ayu, spongebob, sem, rin, arina

korang mesti dah naik level

Black Dan 1, 2, 3

merah

and me, still here???

tak aci…. nak jugak…

aku harap korang taw yang

sparring buat aku ketagih

ketagih nak lagi

nak betulkan chopping, backtrust, jumping turning.

kicking 360, nak buat pomse

0

cuz when I do this, I am so happy

even if I made a mistake

even if I fall

even if I’m lose

this is my therapy

I feel relax

sweating

refresh

cool

confidence

and right now, I’m mad.

mysignature

No comments: