Friday 19 March 2010

FINALLY (LONG SIGH)

after 2 night in a row aku mencari-cari skin or template yang sesuai ntuk “Piece of Soul” finally I got a nice, good one.

“Piece of Soul” masuk dalam mimpi aku aritu, dia cakap skin yang dulu comel comel sangat untuk orang tua cam aku, dia soh tukar, kasi dewasa sket… dah ketat pakai baju kanak-kanak. Blog pon cam zanpaktou (soul slayer) gak ley muncul dalam mimpi atau aku yang berimaginasi sensorang sebab mereng, ntah la..

so aku pon start pencarian skin or template ni, dah jumpa yang cun-cun, pink tapi warna font plak yang sakit mata nak baca, nak tukar xboleh plak. hampir 10 template gak aku try kt “Trial and Eror” tapi sume cam hampeh, dah jumpa yang lawa tapi tak berkenan plak.

Lastly aku jumpa ngn comey ni… he3, pueh ati… aku letak balik mixpod ni, tak taw la ape sengal sangat mixpod ni, mp3 player xboleh guna, klo nk gk upload la sendiri kt DenFile, pastu embed kt mixpod, wah tadak koje aku nk hapload-hapload, videao pon video ler, klo rasa maksim men lagu “Croatian Rhapsody” ni sakit telinga tekan jer “Stop” or “Pause”. Pastu aku akan start tulis dari kiri and ouh a new signature, “PINK” !!!

signature2

1 comment:

F I E Z A I N A said...

teha, lawa template baru.. aww!