Tuesday 6 April 2010

I’ve BEEN PUSH BY MY HOUSSIE!!

Push_by_Disyonky

whoaahhh!! my houssies pushed me to post this entry. Tapi entry ni cam gewdix jer. Ha3…

Okay lah, frankly aku nak post benda-benda nih, tapi cam bengong and nampak cam tak berfaedah langsung jer. So, I asked Miss Ainaa and Miss Atik, okay tak if I post benda tak berfaedah ni?? Mereka pon, “post je lah, post je”, “okay je kalo ko post” dan macam lagi ayat mereka untuk yakinkan aku… Dan aku dengan PeDe nyer (percaya diri), plus semangat juang yang tinggi dan tanpa timbang rasa, tak nak pandang belakang dah, aku akan buat post nih. Mintak maap lah yer kalo post ni cam ade orang tak suke, nak nyanyi lagu sorry,sorry kena menari sekali, so I just can say SORRY.

….

Actually this minah gedix nak post kan benda nih…. bak   kata-kata dia kat atas benda ni takda faedah pon, he3 tapi saje suke-suke (saje buang mase).

kih3

muke ngantuk 

yeke

ha3

haaaaaa, kan aku dah cakap tak berfaedah pon, just a pic of Mr “SAPE TAH”, mase aku ym ngn dia aritu, he3.

Yelah, orang len g dating kat mall, aku chatting kat YM jer. Hua3… Miss Ainaa, amacam??? terlaksana sudah post nieyh. ;p

signature2

5 comments:

F I E Z A I N A said...

haha. i like okeyh. hahaha. aww. mr. "sape tah" hehe. hensem macam alif aziz na...

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

bf u ke..? :D

Fatehah Malik said...

ha3... ainaa xboleh blah cam alif aziz... he3, ziela... ko agak spe???

DREM said...

sekali tgok mcm aliff aziz kot..tp dua kali tgok mcm ......[mamat kelantan tuh]...yewww..

Fatehah Malik said...

dah mmg lah bf ak org kelantan... hu3