Thursday 13 May 2010

BUKAN AKU

trust_by_tuxedomoon

Percayalah, bukan aku yang kau mahu…

Yang kau mahu itu,

-Si gadis putih, cantik, comel yang amek gambar dengan pose comel, buat profile picture kat fb.

-Si gadis yang senang cair meleleh macam coklat cadbury bila kau berkata manis.

-Si gadis yang senang mengucapkan kata “I love you”, berucap manja bila bersama mu, tanpa ragu dia bermain mesra dengan mu, tanpa dia tahu erti sayang itu.

Percayalah, aku bukan begitu…

-Aku, bukan si gadis cantik, comel yang suka pose dengan comel untuk gambarnya diambil. Berpose comel pun aku tak reti.

-Aku juga bukan coklat cadbury, van houten, guillian dan sebagainya, mudah cair mendengar kata manismu. Bagiku, setiap patah kata yang keluar dari bibir mu tak relevant… Aku bukan mudah.

-Aku, nak mengucapkan kata sayang padamu lagilah aku tak mahu, kerana ada yang lebih aku sayang darimu.

Percayalah, kau bukan mahu aku…

Dan percayalah, kau tak pernah sayang aku…

paperkelip : untuk orang yang terasa…

signature2

 

No comments: