Sunday 2 May 2010

MAKE IT SIMPLE

SIMPLE

Just make it simple, no need to eloborate it. Life is easy, so why not we make it simple.

I always wishing that my love story will become as simple as ABC, no novel like love story, no drama, just a simple easy one.

But, what you get will inverted from what you wishing for.

Yeah well… still the past is the past. But I really don't want that simple past thing complicate my mind. Half of me want to know about the past 5 years of you, and half of me say its ok if I don’t know, it can break your heart. Still five or six years is a long period.

perghh… asal gune eng??? gune BM tak bole k?? menyusahkan diri gua je nak pikir tulih B.I nih.

OKAY lah dalam erti kate lain, dalam 5-6 tahun nih aku xpenah jumpa ngn dia, camner aku nak bicara kes nak masuk meminang ngn abaha aku?? sile JAWAB ngn jujur wahai FATEHAH MALIK, buatnyer abah tanya apa jadah dia buat before nih, boleh jadi imam ke tak, ngaji khatam ke tak, hape aku nak jawab?? Abah aku bukan jenis ayah-ayah modern cam zaman sekarang style ayah-ayah drama slot akasia, tengok Chelsea lawan Man.U memalam buta, ayah yang tak penah kesah ngan sape anak dia “dating with”. Abang aku plak abang cap cite anak haram, overprotective, giler crazy lagilah angah kenal dia, sepupu dia kawan baik ngn angan dulu. GB tol. 

Sume hal di atas, dan benda yang hati aku utarakan sejak beberapa minggu yang lalu memang annoy lah pikiran aku yang simple nih. Soalan-soalan tu hanyalah contoh, of course lah die dah khatam Al-Quran, dalam erti kate lain abah aku mestilah tanya pasal benda-benda berkaitan agama. Baik aku interbiu dia dulu before abah interbiu dia.

P/S : kalo aku nak kawen ngan mamat-mamat 2PM lagilah bapak gua mengamuk sakan.

signature2

No comments: