Tuesday 12 October 2010

TKD

Penah tak korang suke kat satu sport sampai kan kalau tak buat sport tu hidup korang tak tenang?? cehwahh, tak tenang…. Kalo budak lelaki mesti tak boleh tinggal bola sepak kan.

Aku memang sangat suka lah sport nih, hari-hari training pon aku tak kesah, penat, sakit-sakit badan, lebam, seliuh, bengkak sana sini pon aku tak kesah. Banyak guna tenaga pon tak kesah. Tapi sayang sport tu aku dah tinggalkan, jeles bila taw geng satu team dulu dah ada blacj belt sekarang, tournamnent sana sini, dah power buat 360, back tras sume tuh. “IF” lah kan aku still kat UKM, dah lama dah aku pon cam dorang. Miss that sport.

Bila teringat kat sport nih, teringat kat sorang kawan baik aka tok guru aku, Halim Hilmi, and Acap. Hehe korang paling best. Siyesly banyak ilmu sparring mensparring korang aku guna. Best lah korang. DAEBAK! Korang suka panggil aku pendek kan dulu, kurang asam gila, sampai sekarang korang tanya ketinggian aku macam mana, Yelah selalu sparring ngn orang tinggi-tinggi, kepala aku jadi sasaran. Pastu korang gelak-gelak kan aku. Memang tak guna ah. Haha paling best Halim, dah bole jadi johan, tapi tak bole sebab tak sanggup nak belasah mamat tu. Apelah. Hope to see you guys soon. Ingat Halim. peh ko grad nih, ko dah keje aku tuntut janji ko nak belanja aku. Peh ni ko jangan gelakkan aku sebab ak pendek, kurang tinggi, kaki aku ni sampai tau setakat kepala ko tu.. Hihi.

BTW.. Jeles lah aku ngan dorang nih.. Dah dapat black belt. Memang tak aci sebab aku takde same. :p

paperKELIP : Halim yang kurus kering, sila naekkan berat anda yer. Haha.

signature2

No comments: