Sunday 21 November 2010

WEEKRND!!!

weekend

Sepanjang-panjang aku hidup kat Jakarta ni, aku rasa semalam dan hari nih adalah “THE BEST WEEKEND” yang penah aku rasa.

Kenapakah??

Sebab semalam dan hari nih aku dengan osmates aku telah memasak makanan sedap-sedap dan pelbagai jenis sambil melepak-lepak tengok muveee… Lagipun exam macam lambat lagi dan PBL tak mula lagi,

Weekend weekend sebelumnya tak berape nak enjoy sangat lah sebab asyik exam jer, kena siapkan PBL lah macam-macam. Kalau dah abeh exam pon akan kiteorang isi dengan tidur dari pagi sampai ke petang, makan pastu tidur balik. Memang anak dara bertuah kan.

Hajat nak hapdate ngan gambar-gambar yang kiteorang snap snap tapi lenkali je lah memandangkan semua gambar-gambar ada dalam kamera lagi.

So how is your weekend??

paperKELIP : Esok ada kelas!!

signature2

No comments: