Tuesday 10 April 2012

ONE OF MY EPIC FAIL...

epicfail

I am really really think that I am made of awesomeness  until my constant epic fail cancel it all... Okeyh aku memang kuat perasan.

Today, I suppose to have 2 classes, and aku dah berkira-kira nak bangun awal untuk pergi kelas hari ni, dan memang aku ni jenis yang bangun awal or morning person, so aku memang takde masalah lah kalau nak bangun awal pagi, see aku memang perasan (dengan syarat aku masuk tidur paling lewat jam 12 malam).

Tapi sebab aku rasa aku ni awesome, so malam tadi aku tak bantai tidur macam malam-malam biasa, aku buat malam tadi macam malam minggu, dan aku dah berkira-kira kalau aku tidur waktu-waktu dinihari ni memang subuh aku have to say bye-bye.

Lepas je aku menyubuhkan diri, aku pon terlelap dengan jayanya dan aku tersedar waktu tu tengah azan zuhur. Dan pada tika itu aku rasa macam nak masuk dalam lubang jamban dan flush diri sendiri sebab aku dah terlepas kelas. See aku ni memang perasan lepas tu ada je benda epic fail yang jadi.

Malam ni aku akan make sure aku minum 2 sachet chocolate delfi tu dan pengsan awal-awal so esok aku bangun awal, subuh awal-awal dan siap awal-awal untuk pergi kelas. Tak bole minum cappucino nanti tak jadi pengsan. Dan aku kena kurangkan perasan aku ni. And aku rasa aku ni macam cartoon je, semua benda aku amek mudah, u kno like anime/manga, main redah je, asal boleh je.

FATEHAH THIS IS REALITY...!

paperKELIP : owh btw, my post yang My demand proposal tu, ermm aku tak demand tu semua tu, okey this is my demand “I want my husband to be someone that I am comfortable with” ermm maybe someone like my angah, yes he is my bro and he is very understanding and I am really really comfortable with him.

signature2

No comments: