Monday 9 July 2012

UNBREAK BREAK... I MEND IT BACK...

heart breakdeviantart

.Recently, I broke my heart.

.and I don’t know if I can face myself again. XD

This is stupid, why should I feel like this. Ironic. Redundant.

I did one mistake and I have to pay it back, 3 times.

It happen again and again and again.

Repeat and repeat

I do believe that I am not lucky enough so I will stay away, back off.

Eh awak... awak dengan perangai berlagak awak tu boleh pergi meninggal. Mohon ye. Sila pergi meninggal.

Awak dengan sikap SHOW OFF awak tu saya persilakan terjun dalam lubang jamban dan sila flush diri sendiri.

Awak dengan sajak dan puisi awak tu... awak ingat awak poetic sangat lah eh... okay. Asal awak tahu yang sebenarnya saya tak pernah faham metafora yang awak cuba sampaikan.

Mungkin saya ini kurang cerdik apatah lagi cerdas... Tapi sekurang-kurangnya, saya faham lah jugak behind the words lagu-lagu Artic Monkeys.

Awak dengan janji-janji awak tu, eh bukan janji. Awak dengan kata-kata awak tu, boleh lah... boleh lah... saya kasi awak balik. Awak boleh simpan.

Untung saya seorang yang poker face.

Maaf lah awak... Penggunaan bahasa saya tak sesuai dengan personality awak. Saya memang macam ni. Dan doalah banyak-banyak agar saya tak 'Turn my words into action, if not you are definitely dead. fatality'

Mohon pergi meninggal.

No comments: