Saturday 12 September 2009

PERLU KE???

ASSALAMUALAIKUM...

blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com

hehehe....post kali ni xde kaitan pon ngan onion emot kat atas...
comel la emot ni, ske tgk dy nanges ngamuk2 cmtu, kalo anak buah aku wt cmtu nescaya
akan ku peluk n cium2...hehehe....


ermmm... sepanjang cuti semester sebulan ni, masa aku banyak dimanfaatkan utk SP
n every nite aku akan tito paling awal jam 2 pagi, paling lewat pas subuh...
jadi kesan yg dihadapi aku adalah, bawah mata aku da jadi itam cam alien, ish3....





my eye back

......................................................

hurmmm... ntuk sem 3 ni, aku dapat taw yang aku kelompok A1...
hua hua hua....

aku sekelompok ngan Syakilla n Syafiz...
hehehe jd rajin la I lps ni..
well hope I can get along with these group...
GAMBATTEH Tehah..!!!



and to my EYE, harap get better soon...
so tonight haev to sleep earlier...



YANG MENGARUT,


No comments: