Friday 11 September 2009

TAK NAK PAERCAYA SUDAH..... =p

I'm back....!!!
selepas da sehari x update pape...hahaha

ASSALAMUALAIKUM...
hehehe arini aku ader satu cerita nak kongsi kt blog ni..
arini aku chat la ngn ex aku y sorg tu...
walaupon ex aku, tp kami ttp berkawan, wtper nak musuh2 ni..huhuhu...




mula-mula chat cam biasa la kan, tny ble cuti raya sume2 tu,
tapi, suddenly, unexpectedly (tol ke x expect???)
dia tanya aku da ader pakwe ker blom....
hua hua hua....
aku pon jawab la ngn jujur, mne la ak ader pkwe, single lg la beb,
dy x cayer....ish ish ish...





perlu ker x cayer??? aku punyer la baek...
hahaha...
well kalo xnak caye sudah, hanya ALLAH swt yang taw....

.....................................................................................................

me now dont want to search for a man of my life la....
huhuhu, nanti kalo ad org yg kte suka takut terzina hati plak..
(diri ini sdg mengawal hati dan perasaan, insya-ALLAH)
dan oleh itu, soal siapa my groom soon to be, I will give that question for my
beloved FAMILY to solve....
carilah siapa pun untuk aku asalkan dia dpa bimbing aku ke jalan ALLAH swt...





thats all for today...

Yg penuh kepercayaan,



No comments: