Thursday 10 September 2009

TRAGEDI...

HUH... aper yg tragedi sangat ni???

hehehe, ingat x last time aku ader cerita yg aku hilang password ntuk access acccount
KRS online, hehehe kalo korg x ingat meh aku ingtkan..

well last TUESDAY aku kne dftar ntuk sem 2, tp password hilang
tp stykur ALHAMDULILLAH
MAS yg jg lab computer tu ley search password aku
so pengajaran nyer adalah, anda mesti lah menukar password
kalo ilang nyusahkan org jer...
huhuhu...

so, aper yg tragedi adalah, aku telah berlagak pada tuty
pasal benda-benda yg x sepatutnyer seorang perempuan berlagak
so, disebabkan aku bongkak sangat semalam
maka arini aku terkena...
huhuhu...

dan disebabkan itu, aku x dpt merasa nikmat 10 malam terakhir RAMADHAN...
ish ish ish...
lenkali jangan berlagak yer teha...

and, for tuty and my other housemates sake,
dorg tergelak-gelak sbb aku terkena balik..
bak kata sekerat pantun ni,

Paku dulang paku serpih,
Mengata orang die yg lebih...
hua hua hua

comment: maka anda yg bernama manusia,
jangan sesekali berlagak..
kan da padan muka...

.................................................


to angah, huhuhu...
tak dapat tehah abeskan 30 juzuk tahun ni...
kalo dulu ley tadarus...
wat sorg2 mmg xdapat abeskan...


.................................................


nasib baek diriku masih ader ruang waktu ntuk
menikmati bulan ini lagi
walaupun hanya beberapa hari
tapi cukup la tu...


makanya, jangan la anda berlagak macam aku...
kalo da namanya perempuan, mesti kne nyer la...

malu guwe ngan tuty....



No comments: