Monday 11 January 2010

MEMBEBEL-BEBEL LAGI

ahhhh... x kira... aku sangat tak puas hati sekarang ni... bengong... lantak la orang ank cakap aku gila ke, lose my sanity ke, and aku pon xtaw nak cakap kt sape ntuk express perasaan x puas hati aku ni... my housemates is not the HOTTEST,and they just know about them... so tak cukup kuat ntuk aku tunjuk emosi tak puas hati aku ni kat dorang.... hanya kt SNOW QUEEN ni je aku mampu menulis sambil beredam air mata, tekan keypad sampai tercabut-cabut... sengal... aku sangat tak puas hati... owh tidak, plz dont lose ur sanity teha, bt I just lose it... so pissed of..!!!! hmmm, aku sangat x suka orang yang bercakap main-main macam ni, macam GAMPANG je... really pissed of.. I dont care la kalo mr.cat participate with that thing, maybe I dont like it, but to be professional, just try my best to ignore it... then, the kitty-kitty corp using mr.moth name as an asscused why they made late decission for mr.cat is just GAMPANG... u should know that mr.JERUNG, u r the (bahasa alien) ever... (more bhs alien more bhs alien more bhs alien more bhs alien and more more more more) again and again u keep using his name.... should I say it wif C world?? I dont really like to swear or using alien word, but sometime, when it approach the limit, owh no.... It will easily come out from my mouth like a melting ice cream... right now I dont care if I just lose my sanity, or whatever people think, am I a crazy (bhs alien) or mangkuk ayun, or whatever... I usually hard to be like this, susah nak marah2 ni, kalo bole sikit pon xnak marah and benda yang aku marah ni xde sikit pon kaitan ngan Hidup and Mati aku.. bt this is really exceeding the limit, and tak worth pon aku nak emo2 pasai bnd ni... tp tu la, bila dah selalu sangat pendam lagi dan lagi, it start to explode... plz la, dont use people name who is dont know anything to cover ur mistake, dont put all the blame to that person.. he is now very happy with his life... ade orang terjun ikut atap umah aku pon aku xmarah sampai macam ni...

p/s : kepada orang yang terjun tadi, aku nak cakap, amek ko, sape soh maen2 kat atas atap umah aku, kan dah terjatuh atas rak dapur aku, sib baek x tercucuk pisau kalo x berantu umah aku ni, n nasib baek la kteorg ad kelas time ko terjun tadi, kalo x mampus la ko kne maki ngan NAGA2 kat dalam umah ni, kalo aku ni dah ad sijil doctor pon, jgn hrp ak kasi treatment, suke ati j ko eh, abes atap umah aku, kalo ujan malam ni abes banjir dapur aku, dah la umah ni mmg banjir, dasar jiran ni la sensitivity jiran yg selalu dijulang2 aritu... bernanah jantung aku ngn word tu... harap2 esok mood aku ok... maybe ssb xcukup tdo aku jd gila macam ni... sorry la kalo ad orang x suke ngn post aku... xyah ah baca..

ni pon sebab aku tension sangat, I hope I will get better after dis....
to myself.. GAMBATTEH..!!! dont lose ur sanity...

No comments: