Sunday 18 April 2010

KEBERSIHAN

Kitty_Hygiene_by_FoxLover12

Orang yang hygiene freak cam aku ni memang pantang nampak benda-benda kotor or bersepah-sepah.

Sempena cuti lepas exam nih, aku pon dengan rela hati buat amal kebajikan bersihakan cage kucing-kucing kesayangan, mandikan mereka, letak ubat kutu, ubat telinga. Bukan rajin sebenarnyer, tapi kalo kotor nanti aku plak yang kena “HABUAN”.

Kebersihan kan separuh dari Iman, kalo kotor nanti tak sedap pulak, nanti tak sah solat ke, hape ke, nanti dorg men-men kat bawah, ad yang kotor-kotor, orang nak solat, lalu kat tempat dorang men, batal wuduk, nanti tak sah solat, melekat kat aku lah dosanya sebab aku caretaker cat cat.

Kesimpulannya, jaga kebersihan weyh!!!

p/s : Harlequin makin bijak, dia dah pandai lepaskan diri dari cage… Kalo bijak sangat meh wakilkan mama amek exam farmako!!! ha3

signature2

 

1 comment:

F I E Z A I N A said...

kene ajar herlequin menulis dulu.