Friday 16 April 2010

PADAN MUKE AKU!!!

Aku memang tak suke kat Clinical Pathology a.k.a PK nih!! dan sebab semalam aku exam PK, dan semalam lagi mestilah aku kene study PK, sebab aku tak suke kat PK, makanyer, aku pon post lah something kt FB, yang macam nie;

fbfb2

(sambungan dia) 

 okey… Itu adalah benda yang aku tulih dalam pesbuk ku, and all the comments adalah dari senior aka tuan bom bom, sepupu ayah aku (dorg adek beadek),  di mana komen-komen mereka ni leh buat aku terkedu, rase cam tertembak dada kiri. hu3…

Aku nak cakap benda ni jer, kalo rasa dalam pesbuk ada kakak, mak, ayah, abang, sepupu, pakcik sedare, mak sepupu, mak sedare, pak sepupu, anak sepupu, atok, nenek dan etc, toksah lah nak merepek dalam pesbuk, twitter sudeyh… nak-nak kalo orang yang komen tu adalah lecturer, pengalaman 20 tahun, doctor yang dah lame keje, and dah jadi pakar pon sekarang nih…

dan ntuk diri aku sendiri, toksah lah nak bengang-bengang ngan PK lagi dah…. Buat malu jer nanti dah jadi doc tak boleh nak beza antara yang normal ngn tak, yang positip palsu ngn yang positip benaran… =.=”

signature2

No comments: