Wednesday 23 June 2010

HAPPY FATHERS DAY

Cam dah terlambat jer kan, tapi takpe aku nak tulih gak entry ni…

SELAMAT HARI BAPA untuk abah aku yang tercinta, abah yang satu, paling aku sayang dan aku rindui saat ini.

Terima kasih abah sebab :

1. Selalu kejut aku solat subuh.

2. Selalu check buku latihan aku masa sekolah rendah dulu.

3. Selalu tunggu kat pintu rumah sebelum aku keluar main, “Kakak dah solat asar?” dan muka aku yang tak pandai menipu ni memang lah kena “detect” awal-awal. Tak payah lah nak menipu.

4. Selalu hantar, jemput aku dari sekolah, tusyen, kelas renang, shopping (hehehe).

5. Dan terima kasih sebab rotan aku, kalau tak rotan memanglah aku jadi ntah hape-hape nanti. Dah tua baru sedar rupa-rupanyer abah rotan sebab dia sayang aku, dan sape suruh aku nakal sangat padanlah muke aku kena rotan.

paperkelip : abah rotan takdelah teruk banding dengan dengar abah membebel, aku lagi prefer rotan. (hahaha)

signature2

 

No comments: