Wednesday 4 August 2010

FLUSH

toilet tgh utan

Rasa macam nak lompat masuk  dalam jamban pastu ‘flush’ diri sendiri, tak pun panjat pokok kelapa pastu terjun, panjat lagi terjun panjat lagi dan terjun sampai lah aku ni sedar diri sikit.

“Sometimes I have to torture myself, then I will awake feom this dreamland”

Yolah, dah bangun lah ni, terasa padan muka kat diri sendiri.

Tapi kan, aku takdelah ponteng kelas, study cam biasa tapi mengapakah aku harus banyak remed di blok terakhir sem 4 ini? OWH tidak…. Blok respirasi ni lagi teruk dari blok kulit kelamin arituh. Waddafillet betol.

Patut kalo tak banyak repeat merepeat paper ni dah lama aku abes exam esok lusa, nampak gaya kenalah extend sampai hari Sabtu, tu pun kalo parasit, mikrob dan ipd lulus, kalau tak kena lah extend sampai selasa depan. Sangat BAGUS!!

Marah lah dengan diri sendiri ni, nasib baik lah sistem remed ni dah tular jadi sistem HER, ada jugalah peluang kedua nak dapat A, bila dah dapat peluang kedua ni, harap-harap lah aku dapat score. Makanyer, sila lah belajar balik dan doa banyak-banyak. Haish!

By the way, there is something cute and funny I want to share here :

7_troublemakers_by_trishvandenberg

Cute kan bunnies ni…. Aku jumpa kat deviantart tadi. Putih dan ada tompok-tompok macam si Harlequin jer. hehe…

paperKELIP : Siapakah zetty? eeekkk…

signature2

 

No comments: