Thursday 13 January 2011

DELUSIONIST

Kalau lah aku nih jenis yang tak berbudi bahasa memang lama dah aku pakai curse ngan cussing word yang memang superb gila*tutt*. Akai tarak ka?? Kat lutut?? Asal be***p sangat! S***

Sib baek aku nih jenis yang takde gangguan keperibadian kalau… Ishhh geram aku dengan ngko nih memang dari kecik sampai besar memang ditakdirkan nak menyusahkan aku per?? What a delusionist.

Whathelloanybodyhome betol lah…

Hahaha… Ish kalau aku mencarut-carut macam ni memang gampang lah aku kena tibai free-free dengan bro aku. Takde orang nak angkat jadi menantu. Budi bahsa budaya kita jangan coba-coba perasan nak tunjuk macho carut-carut macam kat atas tu yer adik-adik.

paperKELIP : sejak-sejak belajar ilmu kejiwaan neh banyak halusinasi yang timbul dalam pale otak neh. Mata telinga dok terbayang-bayang harlequin jadi manusia.

signature2

No comments: