Monday 4 April 2011

BAJU KURUNG

Since I was a little girl, my mom wore me with baju kurung and all the gown dress, dengan harapan aku akan membesar menjadi seorang yang feminim. Tapi sayangnya, aku membesar sebagai seorang tomboy dan tak tahu malu.

Di usia awal 20-an ni jugak lah time kelas mata aku kena paksa pakai baju kurung. Dan aku rasa macam WTH!!! Seriously baju kurung?? Okayh fine. Aku tak faham kenapa orang cakap pakai baju kurung automatically perempuan nampak ayu. Aiyoo kalau dah ganas pakai lah baju kurung sulaman dari indrapura kayangan pun tak akan nampak ayu lah. Ngee~

No offend lah eh to all Baju Kurung lovers... I don’t hate Baju Kurung but Baju Kurung look kinda weird on my body. Wuhuu... Tak caye? okayh... Sebab aku rasa pelik so ape jadah aku nak amek gambo pakai baju kurung. Tapi tadi tiba-tiba aku jumpa gambar aku dengan angah aku time nak fly sini. Muka sangat lah umur 18 thn.

dgb angah

signature2

No comments: