Friday 27 April 2012

HUMAN... NO????

Aku ada kenal seorang ni... aku rasa dia bukan manusia, atau benda-benda yang bernyawa yang punya perasaan yang lain, kucing contohnya. Kucing ada perasaan tahu tak!

Why ??? Because... If I said I am heartless, cold soul person, well this one is worse than me. At very least, as a human, I still reply my friend text with concern and empathy when they in trouble, sad or happy. Yes. And you??? I don’t understand why I am still your friend.

.Next time you text me, I will delete your text.

THAT’S WHY I HATE TO MAKE FRIEND WITH XY. NO OFFENSE!

__________________________________________________________

Daripada aku melayan makhluk yang aku pun tak pernah tahu species dia apa nih, yang penting dia bukan Homo sapiens, sebab Homo sapiens ada common sense. Dia ni, conscience pon takde tahu tak...! Baiklah aku melayan DBSK ke. Tengok Jaejoong sejuk hati aku... Tengok kau, buat aku sakit jiwa raga je.

So JJ, berapa kali aku nak ulang pertanyaan ni, bila nak masuk meminang aku ???

signature2

No comments: