Wednesday 6 June 2012

Dr. LOVE MUCH ???

I never understand this people... The one who come to me when they have problem with their couple, or ask me how to pikat a girl or boy they like. Yadeiii, if I know such thing, I will never end up as forever alone. No?

Funny lah you guys nih... I am very very immature about this thing even I had a relationship before, and it ended more briefly than Kim Kardashian wedding. lol.

So... why the heck korang susah payah tanya aku bila aku sendiri pon fail dan noob dalam bab-bab relationship ni. Paling-paling aku jawab, “Dia lawam tackle je lah” atau “Kawan je dulu, kalau rasa berkenan, move to phase 2 (dan aku sendiri pon tak tahu phase 2 tu ape)” muahaha.

Dan kalau korang ada masalah dalam kene REJECT kaw-kaw oleh orang yang korang minati, I’d say korang enjoy je that moment kena reject, that’s what we called LIFE. Saya pon selalu kena reject.

Dan sebenarnya, course yang saya amek ni bukan belajar cara-cara nak memikat awek/boyfriend, mengubat hati yang duka lara pon jauh sekali. Saya hanya tahu kalau orang tu sakit hati berdasarkan mata dia warna kuning, perut dia membesar, atau kulit dia warna kuning dan mungkin bila orang tu buang air besar, your stool is clay in colour, warna abu-abu, kelabu.

Sekian terima kasih.

No comments: