Saturday 9 June 2012

WHAT THE EFFING IS JAMAL?!

I have a super super senior, his name is Kamal... Because he is supper super senior, of course lah he is a coass and will get a title as doctor in 3 months.

Okay, macam ni ceritanya... senior aku yang seorang ini seorang coass, dan sudah tentu dia ada twitter and facebook. Hey, this is their era, who does not have them is sooooo 2008. Teehee.

Disebabkan masing-masing dah ada twitter dan facebook dan semakphone yang canggih-canggih untuk berhubungan, maka senior aku ini akan menghapdate status facebook beliau atau tweet yang lebih kurang begini... “Malam ni aku Jamal” “Yeah Jamal time” “Masa untuk Jamal” dan sebagainya.

Disebabkan aku ni noob, dah lah noob, pastu suka buat assumption yang bukan-bukan... Aku pon assume yang senior aku ni live a double live. Siang dia jadi KAMAL dan malam dia akan jadi JAMAL. Macam Dr. Jekyll and Mr. Hyde gitu. Double personality disorder or Split personality disorder (eh bukan sama ke?)

Bangang tak assumption aku ni? Bangang kan. Yes, itulah makanya bertanya.

My curiosity became wider and wider. Yelah, tak mungkin dia lead a double live , kalau tak dah lama orang akan anggap dia psikosis. Jadi pada suatu hari, dengan innocent nya aku pun betanya “Jamal itu, apekah?”

owh... itu ke Jamal?! aku dah bantai LOL dengan dahsyatnya. Punyalah aku assume benda yang merepek-repek. CIS! I am a real novice, a noob...

JAMAL = JAga MALam okeyh.

night-shift-doctor

Orang Indonesia ni memang suka singkat-singkat kan bahasa dorang. Sebab nama senior aku ni Kamal, so aku pun telah membuat andaian yang tak logik. Kalau nama dia bukan Kamal, aku rasa aku buat bodoh je, tak assume benda pelik-pelik. Dasar noob.

Untuk Kamal, sorry bro, aku ni memang suka berfikir benda fantasy-fantasy. HoHoHo.

Menurut kawan aku yang tengah koas dekat KOJA, mereka akan berJAMAL mula jam 3 petang (kot) sampai jam 4 pagi.

ok dah... BYE シ

signature2

No comments: