Tuesday 9 November 2010

QUOTE

__A_Word_With_Meaning___by_DigitalBaptism
Hatta orang yang kita sayang(belum tentu dia sayang kita ya...) pun tidak akan mengetahui sedalam mana diri kita. Yalah, hatta air mata kita pun tidak mampu dihitungnya. Usah ditanya pula dengan hati yang langsung tidak mampu dilihatnyaHilal Asyraf.

Are you mad?? No… But I am jealous, yes thank you and congratulation to you. Bravo!! Should I give you a present for your success? Owh I will clap heavily just for you dear. Yes indeed. Yeah thanks a lot.

By the way, my university suck in their schedule changes again. Suppose we have PLENO today but the our beloved coordinator postpone it for tomorrow. Can you guys imagine how we feel? We have PLENO at 7.30 a.m, PK’s Practicum Exam, Kelas IKA at 2.30 p.m. Kurang lebih jam 4 petang baru balik. Then the day after we have UJIAN INTEGRASI 2! OWH GREAT kan. Thanks! I love my UNIVERSITAS!

And again, I heard a rumor that all the student have to Herr  for last block “Ujian Integrasi”, “Kerana nilai ga bisa dikeluarin” katanya. They told this to 09’s batch, tak taw lagi 08’s batch macam mana. So guys, be prepared ok.

Whatever lah my “Mata Duitan” university, hope you enjoy to see your students suffer. Your new system and your so called “AKREDITASI” can all sucked up with your name. Nak bebel panjang-panjang pon Uni aku gak kan. I only hope you can make me the best DOCTOR with your new system nih.

Owh, agak-agak korang sebagai girl akan cakap macam mana dengan kawan lelaki. Kawan ok, not boyfriend, pakwe or chingu namja. Adekah begini?

1. “ Kan aku dah cakap, kau lupe ke?”

2. “Kan saya dah cakap, awak tak ingat eh?”

3. “Kan Mila (bahaskan nama) dah cakap masa Mila kol dulu, lupe lah tu?

Agak-agak mana satu? Bagi aku, bahasa yang paling sedap dan ganas adalah aku kau, sebab kita kena kasarkan suara dan tidak boleh menggedik-gedik di depan mereka. “Saya awak” tu guna dengan orang yang tak kenal je dan si dia (tu pon aku tanak mula2, cakap aku kau lagi best). Bahasakan nama tu, ngan abah dan abang-abang jer. Okay itu adalah pendapat aku kay, pendapat manusia berbeza.

Terima kasih kerana sudi meminjamkan mata baca bebelan aku. :)

paperKELIP : Wa bukan tak suke, wa bengang je ngan lu.

signature2

1 comment:

asmarina said...

hahaha.. sabar weh.. sabar..

hari yg indah ni meh kite stadi integrasi..

u mate duitan?? i likeeeeeeee...