Monday 25 April 2011

KAIN BURUK LUNYAI

Assamualaikum...

Hari Rabu ni aku ada exam integrasi 1 dan lepas tu ada PBL 2, makalah dah siap, tunggu print je tapi slide presentation tak buat lagi.

Esok hari Selasa, esok ada kelas Farmakologi pepagi lagi, masa kedua ada kelas Patologi Anatomi (kelas ganti yag aritu batal), masa ke-3, tahan taksi pastu off to Rumah Sakit Husada untuk kelasa anastesi.

Nampak normal kan, tapi bila kita yang akan mengalami benda ni dan membayangkan betapa penatnya kelas dari pagi sampai petang hari before exam, hari exam ada PBL 2 lagi.

Sebab aku fikir dah jadi doctor nanti hidup lagi susah, apa kata aku enjoy this moment penat-penat nak mati as a med student, sebab dah memang aku yang choose nak jadi doctor dan takde life kan.

Maybe betul cakap kawan aku, perjalanan aku masih panjang nak capai cita-cita yang aku gebang-gebang dulu, dan aku tak sampai separuh pon lagi perjalanan aku nak genggan cita-cita aku tu. Naik ke tempat paling tinggi perlahan-lahan, tapi bila turun macam F1. Nak naik balik kena lah banyak bersabar. Abah message suruh solat hajat banyak-banyak.

paperKELIP :Antara Blackberry dengan Itouch, which one worth the money?

signature2

No comments: