Saturday 21 April 2012

CONGRATULATIONS!!!

frust__by_Marikris

Semalam aku macam down gila-gila, gila punya down sampai aku tak keluar bilik sampai pukul 2 pagi, baru aku mandi and cari makan, tapi makan pun tak sedap, maggi tu masuk angin. Tak sedap langsung. Biasanya bila aku doen dan frust menonggeng macam ni satu je ubat dia, DBSK/THSK.

Aku akan tengok semua konsert diaorang ulang-ulang, aku rasa dah dekat juta-juta kali gak aku duk ulang tayang konsert-konsert tu semua, tengok dia orang je dah boleh buat hati yg duka jadi tenang, cewahhh... Tapi apakan daya, external aku dah rosak kan, nasib baek lah ada kawan kasi aku DVD THSK 4th live tour The Secret Code, boleh lah buat aku lega.

Dan semalam jugak aku rasa membrana timpani aku hampir pecah sebab aku pasang semua lagu Rock kuat-kuat, volume yang memang to the max, super duper loud lah dan aku pakai headphone. Kalau ikut apa yang aku belajar, memang haram lah buat benda-benda macam tu, kau nak ke tiba-tiba tuli konduktif, aku rasa masa tu memang sakit gak tulang-tulang telinga aku yang 3 bijik tu. Tapi time tu aku tak peduli, aku nak jugak buat benda-benda tu.

Aku rasa kalau ak mengadu kat orang yang aku tengah frust tertonggeng-tonggeng macam tu, memang tak akan ada orang layan lah beb. Siapalah aku ni. Tapi ada seoranag manusia ni yang aku rasa aku malas nak layan call aku, tapi sebab aku malas nak layan aku tak angkat pun, sebab aku tengah lab farmasi masa tu dan Ibu Susanna tu panggil aku depan orang ramai sebab aku buat resep tu guna satu R/ je untuk dua ubat, dulu dia kata bole sekarang terbalik pulak. Maybe sebab dulu dia cakap lain aku pun faham lain.

Berbalik kepada manusia yang aku ingat dia dah tak nak kawan dengan aku tu, dia message aku tanya aku dah GRAD ke tak cakap pon kat aku. Nak je aku cakap kat dia, “Kepala hotak kau, dah berapa kali aku cakap yang aku tak dapat GRAD dengan kawan-kawan aku sebab aku extend!” tapi tak sampai hati pulak aku nak cakap macam tu. Aku balas macam biasa je lah, dah nama pun kawan. Pastu dia pun tanpa diundang kasi kata-kata semangat kat aku. Thank you lah der, kau memnag memahami perasaan jiwa raga aku masa tu.

Aku nak menangis sampai banjir bilik ni memang tak dapat lah, maybe bagi aku kalau menangis tu buat aku manja, so daripada aku menangis banjir-banjir, aku mengaji lah lepas maghrib tu sebab Al-Quran kan surat Cinta Allah swt kepada manusia, tapi lepas tu aku terus tutup semua lampu kat atas ni dan pasang lagu-lagu rocks tu kuat-kuat, lepas tu tengok DBSK/THSK. Macam takde makna je aku mengaji tadi. Ciss Fatehah, bila nak matang.

Dan aku rasa bila aku bole senyum bila tengok Jaejoong tu. Kau memang ubat lah JJ. You are my acetylcholine, dopamine and serotonin. My analgesic to my pain, and my anti-cancer.

Jaejoongie

Aku rasa mamat ni lah yang aku sayang, rindu, cinta setiap hari dan saat, dan aku rasa aku normal sebab takde lah orang ingat aku ni GAY, ada jugak lelaki yang aku suka, bukan semua aku reject mentah-mentah. So JJ, bila nak PINANG aku?? Lama dah aku tunggu ni... hehehe. Lawak cekodok je kan Fatehah neh, memang perasan habes lah yang si Jaejoong ni nak pinang dia. you know what my  my sis cakap ??? “In YOUR DREAM lah kakak”, dan adik, my answer is... “Whatever” aku nak dia je jadi suami aku. Muahahahaha.

paperKELIP : Walaupun aku frust nak mampos aku tetap nak cakap CONRATULATIONS MY DEAR FRIENDS, I LOVE YOU ALL my DARLS. DON’T MIND ME HOKEYH, I WILL FIGHT and BECOME you JUNIOR in CLINICAL.

signature2

No comments: