Sunday 15 April 2012

PANDA

Okay post ini memand takde kaitan dengan apa-apa jenis panda, atau yang terkait dengan panda. Aku saja letak title tu sebab aku takde idea nak letak apa. Aku kan random.

Once upon a night, one of my male friend (which aku rapat dengan dia sebab dia teammate taekwondo aku) tanya aku, adakah aku single, dan of course lah aku single dan aku juga dah berhasrat di hati nak jadi forever alone, so aku cakap aku single dan forever alone... Dan dia pulak dengan detailnya telah mengaku bahawsanya abang dia berkenan kat aku, dan nak jumpa parents aku. Dan aku disebabkan dia ni memang suka buat lawak spastik dengan aku, aku rasa lawak dia kali ni tak kelakar pon... Serious weyh tak lawak.

Dan rupa-rupanya memang tak kelakar pon sebab tu bukan lawak spastic yang dia selalu buat kat aku, dan for the first time dia serious. Dan pada saat ini aku mati kutu. At least aku rasa aku mati kutu. Sebab aku rasa bab-bab kahwin ni aku tak pernah lagi aku terfikir nak buku kan dalam diari hidup aku, dan aku PERASAN yang aku ni muda lagi, tak habis study pun lagi dan... aku tak pernah ready untuk semua ni.

WEYH I AM ONLY 23 YEARS OLD, I AM TOO YOUNG (well at least I think I am young)... atau sebenarnya Fatehah kau tengah tunggu orang lain???

signature2

1 comment:

RaJa UmIr YaShA said...

salam, kate2 kat sebelah tu memang nik nasihah punye ke?

yasha